2011. november 7., hétfő

Imádságok

·       Reggeli imádság
Jó Istenem, felébredtem,
Te őrködtél énfelettem.
Köszönöm, hogy megtartottál,
Hogy felettem virrasztottál.
El ne hagyj a mai napon,
Légy kísérőm a jó úton:
Hogy parancsod meg ne szegjem,
Krisztusomat hűn kövessem. Ámen


 
·       Esti imádság
Én Istenem, jó Istenem,
Becsukódik már a szemem,
De a tiéd nyitva Atyám,
Amíg alszom vigyázz reám.
Vigyázz kedves szüleimre,
Meg az én szeretteimre,
Mikor a Nap újra felkel,
Csókolhassuk egymást reggel. Ámen

 

·        Mi Atyánk:
Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
szenteltessék meg a te neved,
jöjjön el a te országod,
legyen meg a te akaratod,
amint a mennyben, úgy a földön is.
Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma,
és bocsásd meg vétkeinket,
miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek,
és ne vigy minket kísértésbe,
de szabadíts meg a gonosztól,
mert tied az ország, a hatalom és a dicsőség
mindörökké. Ámen.


·        Hittanóra elején
Jó Atyánk, Istenünk, te taníts bennünket,
Jézus Krisztus útján vezesd a lelkünket,
Szentlelked ereje növelje hitünket. Ámen.

·        Hittanóra végén
Köszönjük Istenünk, hogy itt voltál velünk,
Kérünk Édesatyánk, vigyázz mindig reánk!
Ámen.

Istentisztelet előtt

Szent házadban megjelentem,
Én Istenem, áldj meg engem;
Hadd dicsérlek buzgón téged,
Vésd szívembe szent igédet.
Ámen





Istentisztelet végén

Házunkba is jöjj el velem,
Tedd templomoddá Istenem,
Ha áldott volt bejövésem,
Legyen áldott kimenésem.
Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése